Szállítási határidő
A vásárló a megrendelt árucikket, a megrendelés véglegesítésétől és feladásától számított 48-72 órán belül házhoz kapja, amennyiben a termék készleten van. A szállítás pontos időpontját a rendelés véglegesítése után telefonon egyeztetjük ügyfeleinkkel.
A rendelések a következő határidők alatt szállíthatók:
– Azonnal, amennyiben minden megrendelt árucikk raktárkészleten van. A szállítás gyorsfutár segítségével történik (a rendelés legfeljebb 3 munkanapon belül kiszállításra kerül).
– A termék mellett szereplő meghatározott időn belül, amennyiben a megrendelt árucikk csak a forgalmazó raktárkészletén kapható időpontban.
– Utalási bizonylattal való fizetés során, a rendelés csak a fizetendő összeg beérkezése után kerül
– A vásárló és a forgalmazó által, közös megegyezés alapján, meghatározott kiszállításra.
Amennyiben a vásárló szeretné meghatározni a pontos kiszállítási időpontot, címet, valamint egyéb megjegyzéseket, kérettetik a rendelés véglegesítése előtt ezeket a megjegyzések kockába beírni.
A termékek kiszállítása raktárkészlet függő. Abban az esetben, ha egy vagy több megrendelt árucikk már nem szerepel raktárkészleten, a vállalkozó köteles a vásárlót ez ügyben értesíteni. Bizonyos esetekben a hiányzó termékek helyettesíthetőek hasonló tulajdonságokkal rendelkező árucikkekkel, amennyiben a vásárló is beleegyezését adja.
A kiszállítás során megsérült termékek, csomagok esetében minden felelősség áthárul a szállító cégre, a jelenlegi jogszabályok szerint, amennyiben a csomag átvételétől számított 2 órán belül a vásárló értesíti a vállalkozót, továbbá a szállító cég elismeri hibáját, a megsérült csomag helyettesítésre kerül.
Szállítási költségek
A kiszállítás a MPL Postacsomagon keresztül történik.
Kiszállításra munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között van lehetőség.
Amennyiben a fenti időpontban inkább a munkahelyén elérhető, úgy oda is kérheti a kiszolgálást. Ebben az esetben a vásárlónak kell arról gondoskodnia, hogy a megadott címen átvegyék a csomagot (pl. recepción). A csomag feladásáról emailben küldünk tájékoztatást.
Amennyiben a kért címen nem tudja átvenni a terméket, úgy partnerünk ismételt kiszállítást kísérel meg.
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék csomagolása sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson a Felhasználó köteles a futárral jegyzőkönyvet felvetetni és azt eljuttatni hozzánk, mert a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek a megrendeléskor mindenkor feltüntetett kiszállítási árak, kivéve túlméretes (pl.: homokozó, csúszda, kerti házikók, bútorok) termékek esetén, ahol a súly illetve a méret miatt extra költséget számol fel nekünk a futár cégünk. Ezekről a költségekről a rendeléskor tájékoztatást adunk és a végösszegbe beszámításra kerülnek. A rendelés leadásánál tételesen fel van tüntetve.
Szállítási határidő 2-4 munkanap, attól függően, hogy készletről vagy nagykereskedő partnereinktől szolgájuk-e ki a termékeket.
A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
A szállítás díj:
< 2 kg 1800 Ft.
< 3 kg 2000 Ft.
< 5 kg 2200 Ft
< 10 kg 2400 Ft.
< 15 kg 2700 Ft.
< 20 kg 2800 Ft.
< 25 kg 3000 Ft.
< 30 kg 3400 Ft.
< 40 kg 4200 Ft.
Amennyiben a megrendelt termékek súlya meghaladja a 20kg-ot, a vállalkozó személyre szabott szállítási árajánlatot biztosít a vásárlónak.
Ár és fizetési lehetőségek
A számlán feltüntetett árnak kötelező módon meg kell egyeznie a megrendelés pillanatában, a web áruházban feltüntetett árral. Ehhez az árhoz még hozzáadódik a szállítási költség. Felhívjuk figyelmét, hogy egyéni vállalkozók vagyunk áraink teljes árak mivel nem vagyunk Áfa fizetők, vagyis Áfa mentes számlát állitunk ki. Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.
A vásárló a következő fizetési lehetőségek közül választhat:
Utánvétel
(készpénzzel való fizetés egyenesen a futárnak)
Az utánvételi fizetés lehetőséget ad a vásárlónak a kiszállítás pillanatában való fizetéshez. A futár plusz szolgáltatásának tekinthető a pénz átvétele. A nyugta kiállítását is a futár biztosítja.
Bankkártya
A www.bababum.hu web áruházban található bármilyen árucikk megrendelése esetén, a vásárló fizethet bankkártyával. Jogi személyek esetében, az adott vásárló nevére kiállított számla csakis ugyanazon névre kiállított bankkártyával fizethető.
A biztonságos internetes fizetés érdekében, a bankkártyával történő fizetések a www.stripe.com szolgáltatásain keresztül jönnek létre. Ezáltal egy teljesen megbízható online fizetési- és rendelési lehetőség biztosított.
Amint a vállalkozó visszaigazolja a megrendelt árucikk raktárkészletét, az online fizetés a www.bababum.hu által küldött proforma számla alapján történik.
Banki utalás
A fizetési lehetőségek között szerepel a banki átutalás is. Amint a vállalkozó visszaigazolja a megrendelt árucikk raktárkészletét, a banki utalás a www.bababum.hu által küldött proforma számla alapján történik. Amennyiben a vásárló nem rendelkezik bankszámlával, személyesen befizetheti a fizetendő összeget a Bababum bankszámlájára.
A proforma számla a kiállítástól számolt két napig érvényes. A rendelés szállítása az összeg beérkezése után kerül sorra. Annak érdekében, hogy a beérkezett összeg azonosítható legyen a vásárló rendelésével, a banki utalványon kötelezően szerepelnie kell a proforma számla számának.
Jogi személyek esetén, a vásárlónak egyeznie kell a számlán szereplő személlyel, valamint a bankszámla tulajdonosával.
A vállalkozó fenntartja a jogot a webáruházban szereplő árak, valamint az aktuális akciók megváltoztatására. Továbbá fenntartja a jogot a megrendelés teljes értékének előre való kifizetésére, bizonyos esetekben.
A Bababum megtesz minden tőle telhetőt, hogy pontos információkat szolgáltasson a termékek áráról és tulajdonságairól. Előfordulhat, hogy bizonyos információk tévesek. Hibás árú termékvásárlás esetében, a Bababum fenntartja a jogot a rendelés érvénytelenítésére. (1303 cikk. Polgári jog). A kereskedő fenntartja a jogot egy rendelés érvénytelenítésére, bármilyen utólagos kötelezettség nélkül a vásárló fél részére, továbbá anélkül, hogy bármelyik fél veszteséget okozna egyik a másiknak, a következő esetekben és nem csak:
– A Bababum weboldalán feltüntetett árak technikai okok miatt hibásak (nevetséges ár: a feltüntetett ár sokkal kisebb, mint a termék reális ára).
– a rendelt termék/termékek már nem szerepelnek raktáron.
– amennyiben a vásárló bankkártyával fizet és a bankkártyát kiadó bank nem engedélyezi a tranzakció végrehajtását.
– a vásárló által megadott személyes adatok hibásak, nem teljesek vagy hamisak.